reklama

Milá nahnevaná p. Iveta,

o politiku som sa nikdy veľmi nezaujímal lebo je v podstate jedno kto sa snaží odtrhnúť si z politického stromu čo najviac úrody a ono je asi pravda, že ide len o "panské huncúvstvo". Jedni brali viac, druhí to vedia pekne odfláknuť a tretí vyzerajú, že nevedia dočiahnúť na ten správny konár a sú aj takí, ktorým je úplne jedno, že to vidia všetci. To je v podstate jedno. Ako vzorný občan, vždy keď som mal čas som šiel k urne aby som nemohol nadávať, že keby som šiel voliť mohlo to dopadnúť lepšie. A je úplne jedno koho som volil aj tak vždy vyhral voľby niekto úplne iný aj keď nakoniec "nevládol". Aj v posledných voľbách sa tak stalo, keď som volil niečo "nové", mal som celkom radosť, že "dosadili" za šéfa vlády Vás, nakoľko to bola zmena, ktorá nesľubovala nič tak dramaticky zle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Oooj ako som sa mýlil. To čo ste predviedli tento týždeň je nechutná ukážka toho "Ako chuti moc". Ako nie je možné mať vlastný názor a stáť si za ním, ako je tam hore nebezpečné čúrať proti vetru, ako jednoducho už neplatí to, čo som sľúbil pred voľbami.

Možno sa aj niekto pozvracal, keď videl ako rýchlo a transparentne ste odstránili triedneho nepriateľa. Len preto, že nebol presvedčený, že máme ešte viac zadlžovať našu biedu na úkor tých, ktorí sa už mali dobre a chvíľu by si museli utiahnuť opasky aj oni, na úkor tých bánk a poisťovní, ktorým nevyšiel plán investícii v krajine kde klamú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem sa vžiť aj do Vašich problémov, keď Vám každú hodinku zvoní mobil a čítate meno Barroso, Berlusconi či Mikuláš...a padá otázka ako to je z tým naším EFSF. A možno je to jeho schválenie pre mnohých aj správne. Ale za akú cenu? Nemám na mysli teraz to, že ste zadlžili naše deti a vnukov, ktorí rovnako ako naša generácia budú počúvať o uťahovaní opaskov. Mám na mysli cenu návratu politickej kultúry o 20 rokov späť, cenu vedieť počúvať aj druhú stranu a rešpektovať jej názor.

Drahá Iveta, nemyslím si, že je zle z tohto divadla len mne, nakoľko som presvedčený, že sa raz budete hanbiť za to, že ste nepočúvala svoje svedomie ale stranícke tričko, len za cenu udržania postu. A možno držiac na očiach a ušiach Bruselské klapky ani len netušíte, že z tejto tragikomédie vyšiel ako víťaz porazený.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V marci pôjdem určite voliť, nakoľko už viem o niekom, kto nezmenil svoj názor aj za cenu, že stratí možnosť byt blízko válovu.

Práci česť Iveta.

Jano

Ján Krajči

Ján Krajči

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

normalny clovek aspon sa domnievam :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu